سهام شرکت‌های اجتماعی در اولین روز رسانه خود در نزدیک ۵۰ درصد رشد کرد _اخبار روانشناسی جزیره ذهن

سهام شرکت‌های اجتماعی ترامپ، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکا، در اولین روز در بازار بورس نیویورک، نزدیک به ۵۰ درصد جهش کرد.

آگهی

به این ارزش سهام بزرگ در این شرکت و همچنین سهام کوچکتر طرفدارانی که به عنوان خریدار در سهام آن شریک هستند، افزایش می یابد.

گروه شرکت‌های رسانه‌ای و فناوری فناوری یا «ترامپ مدیا» روز دوشنبه ۲۵ اسفند (۶ فروردین) با امضای سفید توسط یک شرکت به «دیجیتال وُرد» خریداری شد. ترامپ مدیا که پلتفرم رسانه اجتماعی موسوم به «ترامپ تراث» را اداره می‌کند، اکنون جای دیجیتال ورد را در بورس نزدک گرفته است.

جزیره ذهن فارسی را در ایکس دنبال کنید

قبل از شروع میزان، حدود مدیا ارزش بازاری 6.8 میلیارد دلار، رقمی که در حفظ رشد اولیه سهام، قابل توجه افزایش یافتن خواهد بود. این سهام با نماد دیجی‌تی می‌شود و نزدیک به ۶۰ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.

در ساعت 9 و 55 دقیقه بامداد سه شنبه به وقت شرق آمریکا، سهام شرکت آمریکایی با 47 درصد افزایش به 73.50 دلار رسید. بدین ترتیب ارزش بازار به 9.55 میلیارد دلار بالغ شد.

بسیاری از سرمایه‌گذاران بودجه مدیا به سرمایه‌گذاران بزرگ و حرفه‌ای، سرمایه‌گذاران کوچک هستند یا سعی می‌کنند از حمایت حمایت کنند یا به دنبال کسب درآمد از اقبال او باشند. این سهامداران با پیش‌بینی ادغام دو شرکت به گونه‌ای به رشد دیجیتال ورد کمک کردند که سهام آن در سال جاری بیشتر از دو برابر شد.

ممکنه براتون جالب باشه که...

پست های محبوب

دیدگاهتان را بنویسید