تحصیل در خانه یا مدرسه در منزل چیست و چگونه توصیف می شود؟ _اخبار روانشناسی جزیره ذهن

تحصیل خانگی یا مدرسه در خانه که به عنوان آموزش خانگی نیز می شود، یک مدل آموزشی است که در آن والدین یا سرپرستان قانونی به جای ثبت نام در مدرسه سنتی، مسئولیت آموزش فرزندان خود را در خانه برای نگه داشتن گیرندگان. در بسیاری از افراد، از جمله نیوزلند، بریتانیا، و ایالات متحده، تحصیل در خانه یک گزینه قانونی برای والدین است.آموزش در خانه، آموزش از راه دور نیست.

والدین برای فرزندانشان در خانه معمولاً نیاز به دریافت یا معافیت از سازمان آموزش و پرورش محل زندگی دارند. این مجموعه شامل ارسال درخواستی است که پیشنهادهای آموزشی، برنامه درسی و برنامه هایی را برای اندازه گیری برنامه ها نشان می دهد. معمولاً کودکانی که در خانه تحصیل می کنند ملزم به پیروی از برنامه درسی کشور خود تصمیم می گیرند، اما والدین باید فرزندانشان را به یک مدرسه واقعی، آموزش منظم و جامع نشان دهند.

آموزش در خانه یک امکان بسیار شخصی،منعطف و تاب آور را برای آموزش ارائه می کند. والدین می برنامه درسی و روش های آموزشی را با نیازها، علایق و سبک فردی فرزندشان تنظیم کنند.
این می تواند شامل موضوعات، ارائه خصوصی فردی و اجازه دادن به کودکان برای پیشرفت با سرعت خود باشد.
کودکانی که در خانه تحصیل می‌شوند ممکن است در برخی کلاس‌های مدارس سنتی شرکت کنند یا با افزایش سن در دوره‌های دیگری در موسسات تحت امر آموزش و پرورش ثبت نام کنند.

در حالی که تحصیل در خانه به والدین استقلال قابل توجه است، مسئولیت هایی نیز به همراه دارد. والدین باید مرتباً به مقامات آموزش و پرورش ارائه دهند، پیشرفت تحصیلی فرزند خود را نشان دهند و اطمینان حاصل کنند که از روند تحصیل و میزان فرزند خود مطمئن هستند و مطمئن هستند که این موضوع به ویژه برای کسانی که نیاز به آموزش های ویژه دارند.

اکرم نصیری روانشناس تربیتی و مدیر آموزش مجتمع نردبان در خاتمه این مطلب آورده شده است آموزش در خانه در بسیاری از جامعه یک روش آموزشی شناخته شده و مقبول است که به والدین اجازه می دهد تا نقش فعالی در رشد فرزندان خود داشته باشد. با این حال، این نیاز به برنامه ریزی دقیق، دقیق و انطباق با مقررات مربوطه دارد.

تحصیل در مدرسه می تواند برای بسیاری از دانش آموزان و خانواده گزینه بسیار مناسبی باشد اما باید در نظر داشت که در روند جامعه پذیری و رشد اجتماعی کودکان نقش اصلی را برعهده دارد اجتماعی یک جنبه از رشد کودک در حالی که آموزش در خانه است. می تواند اختصاص آموزشی را ارائه دهد و باعث تحکیم والدین با فرزندان شود اما بایستی در نظر داشته باشد که برای اجتماعی شدن فعالیت های کودکان از قبیل ورزش های گروهی یا شرکت در فعالیت های داوطلبانه مخصوصا با گروه همسال را مد نظر داشته باشند.

ممکنه براتون جالب باشه که...

پست های محبوب

دیدگاهتان را بنویسید